Wednesday, November 5, 2008

kepERITAN HIDUP KU BERSAMA DIA

pada ari isnin yg lepas(x igt aribulan maaF ye)bf aku mngajak aku g sauna daythermos..
msa tu aku sungguh gembira le rehat kn bdam setelah pulang dri salam....
tp bila 3 jam di dlm sana ade mamat salleh mengikut dn cuba pikat aku..
so pada mula mmng aku nak layan tp aku x smpai ati nak curang terhadap dia...
dn msa tu aku melihat dia ngan speaking ngan mat salleh dlm bhsa english..tp aku sempat
mendengaR perkataan THIS IS MY FRIEND ape bila mat salleh tnya kt dia siapa aku..
aku msa tu rse terkilan dn g sorok kn diri pada bilik wap yg gelap.....
dn aku biar je buat xde pape walaupn ati aku sakit..setelah aku g nek atas kt bilik dance(bilik bodo)mat salleh tu kte aku nice dn dia benar kn mat salleh tu bercakap ngan aku..IGT AKU NIE BODO KER
walaupn aku x seberapa pandai speaking tp aku paham..bila mat salleh tu msok je aku igt kn nak ckp tp dia meraba dn kiss aku aku nk kuar dri pintu bilik tu tp bf(segal$kimak)menahan aku..aku geram sgt msa tu apabila dia wat cm2...
kte nyer aku kna phm situasi msa tu...
PALA OTAK DIA...
dulu kte x kisah dimana jua kau ade la bf ku...
tp bila kt situ berubah..ckp je manis.........
klu dia nk sruh aku lyan mat salleh tu dh lme aku le buat tanpa dia sruh....
tba2 dia nk slh kn aku yg aku ni suka buat hal tp dia x sedar yg dia tu yg buat hal...
smpai skg aku msih igt yat dia tu THIS IS ME.....dn bermain dipikiran ku THIS IS MY FRIEND...THIS IS MY FRIEND....
WALAUPN JD BEST FRIEND ATI AKU MSIH SYG KT DIA...
tp susah la aku nak acceptdia walupn berulang kali dia nk kembali..dlu cm2 jgak...bila kmbali putus..
aku xnk PISANG BERBUAH DUA KALI....tp ni bkn pisang berbuah dua kali tp 3 kali dh....
MMNG AKU NK KMBALI BILA AKU IGT BALIK APE YG DIA KTE AKU JD GERAM(this is my friend)
mmng kmi sllu jmpa tp bila aku lihat je muka dia aku jd sayu....
mungk!n sebab msih ade sayang ag kot...
dia msih x caya yg dia adelah kekasih awal dn akhir....
BENCI BENCI BENCI...
bila taip ape yg terbuku dihati aku jd penng kepala mgkin dn megrin kot.....

1 comment:

Ejaylicious said...

mmm..biasa terjadi kalau masuk sauna ker spa..ker atau taman larangan...."THIS IS MY FREN..walhal dio BF dia...sabar ya dik